27 Eylül 2009 Pazar

solomon kane

Robert E. Howard' usta’nın efsane karakterlerinden birisidir kendisi.  kötü düşmanları karşı gariban ve de fıkaraların yanında olan , ölümden zerre korkmayan büyük püritan.
velhasıl böyle efsane bir karakter çevirmenlerimiz tarafından piç edilmiştir. yazık.
bu hafta çok büyük merak ve de şevkle gittim kitabı aldım.  kitabın basımı falanı filanı gayet şık.  hemen hemen her sayfaya ufak tefek resimler iliştirilmiş. kitap albeni yönünden süper.
velhasıl kelam kitabı okumaya başladım ve bütün şevkim bir anda söndü. hayatım da okuduğum en kötü çevirilerden birisi. tamamıyla 1960 türkçesiyle çevrilmiş. öyle bir soğuttular ki beni çevirenler kitaptan anlatamam.
buradan ;
Belgin Selen Haktanır
ve
Kadir Yiğit Us ‘ a sesleniyorum :
BİR DAHA KİTAP ÇEVİRMEYİN !!!
yazıktır ya. Solomon Kane gibi müthiş bir kitap sizin elleriniz de yitip gitmiştir. geçmiş olsun !
SolomonKaneCommission

1 yorum:

inhibiteur dedi ki...

bu sitemin gerekli yerlerce kaale muhakkak ki alınacaktır. Bu tip dürzü insanlar ölsün. ayıp ulan!