6 Kasım 2009 Cuma

fuckbuddy aranıyor

endamı ve güzelliği yerinde olan , boyu fazla uzun olmayan , kişisel temizliğine önem veren , çok konuşmayı değil çok sevişmeyi seven , eli ayağı düzgün ve muamelesi de full olan ; fuckbuddy bayan arkadaşlar aranıyor!
iletişim baabında  :  fcuk.what.you.say@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.
ziyadesiyle mühim not : atacakları mail'e fotoğraflarını ekleyen bayanlar her zaman 1 adım önde olacaklardır !


şimdi ; yukarıda ki yazıyı okuyunca kafalar karıştı tabii . "bu olay da nerden çıktı" diyorsanız ; şurdan çıktı :

geçenler de bir arkadaşımla taksim de oturmuş içiyorduk ki ;

-"hacım , bi de fuckbuddy kavramı geldi yurduma" dedi arkadaşım
-"evet lan , öyle bişey varmış" dedim bende.
-"nasıl yani senin bir fuckbuddy'in yok mu?" diye sordu. şaşırarak ;
-"bu nasıl soru lan ? olması mı lazım dı ki ?" diyerek sorusunu soruyla cevapladım.
-"ne bileyim olm , herkesin varmış bi tane fuckbuddy'si. senin de vardır diye sordum ben" dedi.
-"olm manyak mısın lan ? her önüne gelene soruyo musun olm bunu?" diye sordum.
-"ne sorucam mk. sen böyle garip şeyleri denemeyi sevdiğinden sana sordum" dedi.
-"severim lan cidden , lâkin bu aralar hiçbir bokla uğraşamam ; bunalımdayım mk" dedim.
-"nooldu lan ? hayırdır ?" diye sordu.
-"siktir et olm. bunalımda olduğumu bilmen kâfi" dedim.
-"ulan , hayatın edebiyat mk" dedi. yüksek sesli bir kahkaha patlattım. arkasından ;
-"hadi lan , vodka'nı içte kalkalım" dedim.
-"olm otursaydık biraz daha" dedi.
-"eve gitmek istiorum olm" dedim.
-"napıcan mk evde yaa ?" diye sordu
-"intihar edicem mk , intihar edicem" dedim.

biraz daha oturduk mekan da. sonra da evlerimize , hayatlarımızı çürüttüğümüz ufak odalarımıza yollandık. bunalımdaydım ve canım hiçbir şeyle uğraşmak istemiyordu. içim de bir merak olduğu doğruydu  , ama buhranım her şeyden ağırdı. uğraşamazdım , bu işe saatlerce mesai harcayamazdım. o yüzden bende ilan vereyim dedim. budur yani olay.

en çok merak edilen sorunun cevabı : inanın , neden böyle şeyler yaptığımı bende bilmiyorum.

Hiç yorum yok: