20 Ekim 2009 Salı

bir ben miyim böyle yaşayan ?

geçenler de taksimden eve dönerken otobüste , yıllardır görmediğim bir arkadaşıma rastladım. tanıyıp tanımayacağını merak eder bir vaziyette bekledim. tanımasaydı konuşmayacaktım. genel de konuşmam. ama arkadaşım tanıdı ve konuşmak zorunda kaldık.

- “naber ?” diye sordu

- “iyi diyelim , iyi olsun. sen nasılsın?” diye sordum.

- “ne olsun ya koşturuyoruz işte” dedi. hafif gülerek ;

- “koşturmak , oturmaktan iyidir moruk. boşver” dedim.

- “öyle valla” dedi. “sen neler yapıyorsun?” diye sordu.

- “valla bende iş – güç , koşturuyorum” dedim. hafif gülümseyerek

- “müzikle uğraşıor musun hala?” diye sordu.

- “uğraşıyorum moruk. 2 yıldır bir grubumuz var , takılıyoruz” dedim

- “ne tarz yapıyorsunuz?” diye sordu

- “valla karışık be moruk biraz” dedim.

- “nasıl yani lan?” dedi gülerek

- “trash , hardcore , punk karışımı bir şeyler yapıyoruz” dedim. durdu ;

- “karışıkmış lan cidden” dedi. ve ekledi ; “ ben evlendim abi. ondan sonra da boşlamak zorunda kaldım müzik işlerini filan” dedi. şaşırdım ;

- “yok ya” dedim. “hayırlısı olsun lan. ne zaman evlendin olm ?” diye sordum.

- “2 sen olucak ya” dedi.

- “memnun musun peki evlendiğin için?” diye sordum.

- “memnunum ya” dedi. inanmadım. sonra bunun ineceği durak geldi. ayağa kalktı ;

- “neyse , görüşürüz” dedi. elini uzattı. elini sıktım ve

- “eyvallah moruk. iyi bak kendine” dedim.

- “sende” dedi ve indi otobüsten.

sevmezdim bu pezevengi. kendini beğenmiş herifin tekiydi ve ben böyle tipleri sevmem. çok yakın 2 arkadaşımın iyi bir arkadaşı olduğu için konuşuyordum. sonra bunlar da konuşmamaya başladılar ve benim de zaten hemen hemen olmayan bağım koptu.

arkasından baktım. o da evlenmişti. zamanında yıkmaya çalıştığı tabuları , şimdi kendi elleriyle inşaa etmeye çalışıyordu. en yakın arkadaşlarımın bir çoğu evlendi. evlenmeyenlerin bir çoğu da evlenme hazırlıkları yapıyor. para biriktiriyorlar falan filan.

kendime bakıyorum ; ve benim işim , hala müzik , hala konser , hala içmek sıçmak , hala itlik - kopukluk yapmak. hemen hemen herkes gitti , bir ben kaldım. şimdi soruyorum kendime ; bir ben miyim böyle yaşayan diye ? ve sanırım cevabım evet.

babam hep derdi :

“SENDEN Bİ SİKİM OLMAZ!” diye

sanırım haklı çıkıcak.

Technorati Etiketleri: ,,,,,

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de varım be!

Fuck What You Say dedi ki...

tek olmadığını bilmek , güzel şeymiş.

Adsız dedi ki...

yalnız değilsin:)

Fuck What You Say dedi ki...

değilmişim gerçekten :)