13 Ekim 2009 Salı

YAPMA !!!

Blonde

bu akşam 2. sefer gördüm o çapkın bakışları. yapma Blonde! bak uyarıyorum. ben , senin bildiğin , o FUFU erkeklere benzemem. o yüzden bakma bana öyle. peşin peşin söylüyorum. ilk baktığında bişey demedim. bu akşam da bişey demedim. ama 3. de affetmem Blonde.

geçen loca ya gittim. kabul etmediler beni Blonde. bana , “fucker , fuckaradan mason olmaz” dediler. gururlu bir insanım ben Blonde. “sikerler sizin yapacağınız işi” dedim siktir olup gittim ordan. yolda yürürken , kendi kendime “madem mason olamıyorum , müdmin olurum bende mk” dedim ve camii ye gittim Blonde. Tövbe edip ibadete başladım.

ama sen , o çapkın bakışlarınla , imalı süzmelerinle beni yoldan çıkartıyorsun Blonde. dişi bir şeytanmışçasına aklımı çeliyorsun. bu sana son uyarım Blonde : YAPMA !!!

şayet bir daha öyle bakarsan Blonde …

Technorati Etiketleri: ,

Hiç yorum yok: