15 Ekim 2009 Perşembe

Boru değil , Amme hizmeti yapıyoruz !

BDSM_Lego memleketimin S&M olaylarında ki geri kalmışlığının ezelden beri farkındaydım. yıllarca , bir kişinin çıkıp ; toplumumuzun bu kanayan yarasına ilk pansumanı ve akabinde ki dikiş olayını yapmasını bekledim. velhasıl gelmedi “o” mesih rolünü üstlenecek babayiğit bu memlekete. bende , “gene iş başa düştü mk” diyerek sıvadım kollarımı ve yaraya ilk müdahaleyi yaptım. ve böylece TC’nin ilk S&M Club’ı , “S&M Club Şehvet” in hikayesi başlamış oldu.

nitekim mekan arayıp , bulmakla işe başlamış bulundum. mekanın sahibiyle de sıkı bir pazarlık yaparak , fiyatta anlaşıp , tokalaştık. gerçi , herif benim lüks bir lokanta açacağımı düşünüyor , ama bi sıkıntı çıkıcağını sanmıyorum. mekan kiralandıktan sonra ; alet , edevat alımı işlerine giriştim. girişir girişmez de , memleketimin S&M olaylarında ki geri kalmışlığı suratım da şamar gibi bir kez daha patladı. bir sürü aleti yurt dışından getirtmek zorunda kaldım. neyse ki yurt dışında ikâmet eden , eş , dost sayısı fazlaydı. bir çok şeyde yardımları dokundu , sağolsunlar. özellikle ingiltere , amerika ve almanya da ki arkadaşlarıma ve akrabalarıma teşekkürü borç bilir ve de eklerim “ siz olmasaydınız yarrağı yemiştim.”

mekanın kiralanması , dekoru , aleti , edevatı , siki , soku derken ; iş geldi belediyeden ruhsat filan almaya. bugün bütün mesaimi bu işe harcadım. o’na rüşvet , buna rüşvet , çaycıya bahşiş , polis’e bağış filan derken ebem sikildi. şimdi de heyecanlı ve de düşünceli bi vaziyette ruhsatın çıkmasını bekliyorum.

bekliyorum dediysem de , öyle siki – taşşağı yayarak beklemiyorum. afişleri , reklamları , açılışta çağrılıcak zenginleri ve de devlet büyüklerimizin listesini çıkartıyorum. şimdi ordan dalyarrağın bir tanesi çıkıp “S&M Club açılışında devlet büyüğünün ne işi var amına koyiim” der ,  benim de zaten gergin olan sinirlerimin anasını siker. o yüzden , ben peşin peşin açıklamamı yapayım ; başımız da devlet büyüklerimiz varken yediğimiz yarrakların boyutları ortadayken , onlar olmazsa yiyeceğimiz yarrakların boyutlarını varın siz düşünün. kısacası devlet büyüğü olmadan olmaz bu işler !

bu Club olayı en çok zengin iş adamlarımızın ve de para babalarımızın işine yarayacak. artık içlerinde birikmiş bütün pislikleri ve de sapkınlıkları gönül rahatlığıyla , kendi ülkelerinde ve yine avrupa kalitesinde yaşayabilecekler. ne mutludur onlara! ve bize tabii ki de. ne de olsa , artık  paralarımız elin gavurlarına gitmeyecek. bizim paramızı , gene bizim işçimiz , gene bizim insanımız yiyecek , içecek. ne mutludur benim halkıma !

biraz önce de belirttiğim gibi , mekanımız avrupa kalitesinde ve ISO 9001 belgelidir. personelimiz , alanlarında uzman kabul edilen şahıslardır. mesela , “Master Cemal” abi ; TC’de , bu alanda nam salmış , tanınan , bilinen ve de aranan bir şahsiyettir. Keza , “Mistress Necla” ablam da kendi alanında , yine bu ülkenin neferlerindendir. nitekim “sklavin” arkadaşlar da yine bu yollar da kaşarlanmış , görmüş , geçirmiş , geçirtmiş ,şahsiyetlerdir. söylemesi ayıp bir de muameleleri vardır ki ; oofffff ! almanya da yok böyle muamele ! iliklerinizi çekip alırlar allahıma!

dediğim gibi , herşey hazır. ruhsat’ı bekliyoruz. umarım bir aksilik çıkmaz ve açılışı yaparım. herşey vatanım ve de milletim için , kendim için birşey istiyorsam nağmerdim. ne demişler : millete hizmet Rab’ba hizmettir! bu bana yeter. cuma günü , yani 16.09.2009 da ruhsat olayı netleşicek. ve netleşir netleşmez alınsa da , alınmasa da ; yine aynı gün taksim meydanına , üzerinde sloganımızın yazılı olduğu ; pankartımız asılacak. sloganımız da şu :

“ÖNCE DÖVÜYORUZ , SONRA SİKİYORUZ !”

bu pankartın asılacağı gün , yani bu cuma günü ; bilin ki TC’de yeni bir dönem başlıyor! arkama dönüp yaptıklarımı gördüğüm de duygulanıyorum. elimde değil. babam bu günleri görseydi ; enseme esaslı bir tokat atıp “afferim lan! sonunda adam oldun. vatana millete bi hayrın dokundu” derdi. neyse ; şimdi gereksiz duygusallığa kapılmanın zamanı değil.

büyük açılışımız : 31.09.2009 Cuma akşamı saat 21:00

mekan : S&M Club Şehvet

adres : Abdullah sok. No: 31/31 Taksikim – İstanbul

bütün zenginlerimiz , kodamanlarımız , para babalarımız davetlidir. gelirken sloganımızı da aklınızdan çıkartmayınız lütfen :

“ÖNCE DÖVÜYORUZ , SONRA SİKİYORUZ !”

Vatana Millete Hayırlı Olsun!

Ziyadesiyle Mühim Not : Loca’dan olanlara öncelik tanınacaktır !

1 yorum:

inhibiteur dedi ki...

AJHAJKHAHAHAAHHAAH süper. Özellikle Maste Cemal abiyi çok tuttum. ve mottonuzuda tabii. Kapılara lavuk lazım olursa söyle çekinme koç. Support the violance that sleeps your inner mind derim. giderim.