15 Ekim 2009 Perşembe

FUNDA SİKARARcığıma Mektup

“ yak gel , bildiğin ne varsa” demişsin ;

orda bi sıkıntımız yok zaten. bakunin’in felsefesini benimsemiş bir insanım ben. yakmak , yıkmak , parçalamak , molotof  hazırlamak filan ; bunlar hep benim işim. elimin kir’i , uzmanlık alanım yani.

“ sat gel ; gözüm yok para , pul da” demişsin ;

keza burda da bir sıkıntı yaşayacağımızı düşünmüyorum. çünkü zaten satacak herhangi bişeyim yok. nitekim  paramda yok. param olmadığı için de ; para da , pul da , kıl da , yün de , gözüm de yok. şimdiden mutlu ve uyumlu bir çift olacağımızı hayal edebiliyorum.

ama , ama ; 2-3 hafta sonra tutup ta bana :

“ ay başı geliyor. kira parası lazım !”

“kuaföre gidicem. para ver!”

“sen ne biçim erkeksin? bi makyaj masrafımı bile karşılayamıyorsun!”

“paran yoksa , kumbaran da mı yok ? git bozdur!”

gibi ; ip’e , sap’a gelmez laflar söylersen :

ecdadını sikerim !

bak ; peşin , peşin söylüyorum ! tüm bu olacakları kabul ediyorsan ve hala  inatla “gel ulan” diyorsan ; bende sana :

“suyu ısıt! geliyorum!” diyorum.

Hiç yorum yok: