1 Ağustos 2009 Cumartesi

garip

lise yıllarımda çok garip insanlar tanıdım (hoş hala daha tanımaya devam ediyorum). haliyle garip insanlardan da garip olaylar çıkar. ama bazı olaylar var ki , gerçekten garip. fazla garip.

mesela bir arkadaşım ; pioneer , sony , clarion gibi oto teybi markalarının gazetede ki reklamlarını kesip cebinde taşırdı. bunları arada sırada cebinden çıkartıp hayaller kurup , bir ses tesisatının(sistem değil tesisat ! lütfen...) ne kadara mal olacağını hesaplardı. gözde arabası da tabii ki ; TOFAŞ kuş serisinden Şahin idi. ah bu kuş serisi kaç tane gencin hayatını mahvetti , tahmin bile edemezsiniz.

başka bir arkadaşım da ; org delisiydi. elleriyle sürekli sıranın üstünde hayali org'unu çalarak , Cengiz Kurtoğlu şarkılarını seslendirirdi. arada sırada , düğün havalarına takılırdı. boşnakça filan şarkılar söylerdi. ve onun can yoldaşı bir başka arkadaşım da genelde ayağa kalkıp o esna da oynardı. gömlekleri pantolondan dışarıya çıkıncaya kadar da durmazdı.

bir tane de güvercin hastası arkadaşım vardı. bunun uzmanlık alanı da güvercinlerdi. her cins güvercinin özelliklerini ezbere bilirdi. bu tanımlama olayında o ne kadar iyi olduğunu tahmin bile edemezsiniz. mesela bir gün istiklal marşı sırasında durduğumuzda bir olay gerçekleşti. bu arkadaşım göğe baktı ve aynen şöyle dedi : "aha baska , hemde dişi!" sonra arkasından bizde göğe baktık ve güvercini bize zor bela görebildiğimizi fark ettik. arkadaşım ; kuşu görmenin bile hemen hemen imkansız olduğu bir mesafeden kuşu görmekle kalmayıp , tanımlamıştı bile.

bunlar gibi daha bir sürü örnek sunabilirim sizlere. hayatımda gördüğüm birçok insanı gerçekten anladım. ne yaptıklarını , neden yaptıklarını görebildim. ama lisede ki o "garip" arkadaşlarımı hala anlayabilmiş değilim. bazen düşünüyorum , ama içinden çıkamıyorum. hala kafam da aynı soru ; NEDEN ???

deh6100bt_main_large

Hiç yorum yok: