6 Ağustos 2009 Perşembe

Kadim zamanlardan günümüze

ss88-hires

uzun süredir – takribi olarak 8 yıldır – fantastik edebiyat okumuyordum. geçenler de nerden estiyse , içimde bir fantastik edebiyat okuma isteği bitiverdi.

bende bu isteği yerine getirmek için kitapçıya yönlendim. yaklaşık 30 dakika kitapçıda ki fantastik edebiyat bölümünü kurcaladıktan sonra , bir Tolkien yapıtı olan , Hurin’in Çocukları kitabını aldım. i

eve gelip okumaya başlayınca , doğru biş yaptığımı bir kez daha anladım. nitekim kitap güzeldi. fakat Hurin oğlu Turin’in başına gelenler pek güzel değildi. Tolkien usta tanrılarla dalga geçilmemesini hatırlatıyordu resmen. okuyun. tavsiye ederim.

şimdi de Ejderha Mızrağı serisine başladım. Hatta başlamam ile destanın ilk kitabı olan Güz Alacakaranlığı Ejderhaları’nı bitirmem bir oldu. iyi de oldu. şimdi sıra da Kış Gecesi Ejderhaları var. hatta siz bu satıları okurken bende kitabı okuyor olabilirim.

velhasıl , hayat zor. herzaman söylediğim gibi. fantastik edebiyatın çok koyu bir fanatiği olmasam da ; hayatın acımasız gerçekliğinden az da olsa sıyrılmak için güzel bir kaçış yolu olduğunu söylebilirim.

Hiç yorum yok: