8 Ağustos 2009 Cumartesi

saçmalamak , bir “sanat” değildir !

“hayat zor , ama ben de kolay biri sayılmam”anonim

böyle de saçma bir söz vardır. her daim güldürmüştür beni. ve şuan bu yazıyı yazarken de gülüyorum. esasen bu sözün orjinal’i şööledir :

“hayat zor ve sende kolay birisin”Apocalyptic Hybrid

burda kesin olan ilk şey , hayatın zorluğu. ve yine kesin olan diğer birşey de ; kişinin hayatı gerçekten zorlaştığında , esasen kendisinin ne kadar zayıf olduğunu anladığıdır. her insan bunu anlar. hatta anlamakla da kalmaz birtakım organlarında bunu şiddetli bir sancı olarak hisseder.

böyle olması doğaldır. doğal olmayan , “hayat” denen kadim olayı –çok afedersiniz , taşşak geçercesine - hafife indirgemektir.

benden size tavsiye ; yapmayın! komik oluyor. yapmayın ! güldürmeyin beni

HAHAHAHAHAHA

Hiç yorum yok: